“Traditiegetrouw zet het Oranje Comité in Aarlanderveen het Oranje-ontbijt voort! Dit jaar in afhaalstijl in verband met de coronamaatregelen. Mooie, vers klaargemaakte, ontbijtpakketten zijn dinsdagochtend af te halen bij het Dorpshuis. De Bakkers Bakfiets staat klaar om weer dienst te doen.” (Bron: Dorpshuis Aarlanderveen)
Goed initiatief om de oranjesfeer er in te houden! Iedereen doet het op z’n eigen manier. Het oranje zonnetje is in ieder geval ook van de partij!