“Polarisatie voorkomen en juist naast elkaar blijven staan. Dat is wat een groepje islamitische en joodse jongeren wil. Gisteren trapten ze hun campagne #deeldeduif af en deden ze hun verhaal bij Humberto. Inmiddels wordt hun oproep online flink gerepost.” (Bron: Metronieuws)
Mooi en belangrijk initiatief! Naast elkaar leven! In NL kan dat! Houden zo! #deeldeduif 🕊