Nu volhouden!

“Nederland is veel sterker uit de crisis gekomen. De crisismaatregelen om het begrotingstekort terug te dringen hebben op lange termijn een glorieus effect: de verzorgingsstaat is na de verbouwing houdbaar voor alle generaties. Vier jaar geleden schetste het CPB in een vergelijkbare studie nog een doemscenario. Nu heeft het kabinet fors ingegrepen waardoor die uitgavenexplosie wordt voorkomen.” (Bron: Volkskrant)

Heel goed nieuws! Het werkt dus. Tegelijk is dit een waarschuwing dit beleid niet te wijzigen. Lof voor mensen, die op dit gebied hun nek hebben uitgestoken. Ze hebben zich er bepaald niet populair meegemaakt. Maar ook voor hen, die ondanks moeilijker omstandigheden niet bij de pakken gaan neerzitten of vinden dat anderen hun problemen moeten oplossen, maar zelf het heft in eigen hand nemen. Voor die mensen ben ik altijd bereid desgewenst en zonodig een helpende hand te bieden!

Wie gaat u helpen?
Jeugdmaatwerk
De Werktafel