“De olympische sporters van Zuid- en Noord-Korea zullen tijdens de Winterspelen in het Zuid-Koreaanse Pyeongchang onder één vlag optreden tijdens de openingsceremonie. Daarnaast zal bij het ijshockeytoernooi voor vrouwen een team meedoen met spelers uit beide landen.” (Bron: (RTL Nieuws)
Hoe het uitpakt… geen idee, maar het is tenminste iets. Samen sporten kan verschillen benadrukken, maar het plezier deel je samen.
Olympic Games Pyeongchang 2018
Winterspelen 2018