Maar dan heb je ook wel wat!

“Bloed, zweet en tranen heeft het gekost, maar kijk het resultaat!”, zegt een van de bezoekers op CS. “Het is koud, maar ik heb de tijd genomen om even te komen kijken. Het is de moeite waard geweest. Ik ben trots op dit resultaat.” (Bron: NOS)

En uiteindelijk komt het allemaal goed. Een pluim voor de doorzetters en voor alle bouwers! Wat een gigaklus in een stad die al helemaal af was!

Noordzuidlijn
Wijnemenjemee
Noord/Zuidlijn: het probleemkind dat Amsterdam ooit niet eens wilde

 

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren