“Voor alle ov-medewerkers is er een online training ontwikkeld, die moet helpen bij het signaleren van en omgaan met demente mensen. Ze proberen er vragenderwijs achter te komen wat hen op het station brengt en waar ze uiteindelijk heen willen.” (Bron: NOS)
Goed dat medewerkers in het openbaar vervoer hierin getraind worden. Ook voor andere mensen die niet zo gauw zien waar ze heen moeten is die houding prettig.