“”Voor veel leraren wordt de spanning simpelweg te groot. Maar ik dacht: wat nou als er wat afwisseling zou zijn, door ze een of twee dagen per week op de bus te laten rijden? Voor veel mensen is dat een jeugddroom, dus dat biedt enorme kansen.” Een dag per week de kop leegmaken op de bus, de rest van de dagen weer fris voor de klas.” (Bron: RTL Nieuws)
Wat een goed idee! Creatief en oplossingsgericht. Voor beiden een uitkomst! #winwin