“Normaal gesproken is de Boekenweek in maart, maar vanwege corona werd de promotie-tiendaagse uitgesteld. Nu het de goede kant op gaat met de bestrijding van het virus, is het alsnog feest in de boekhandels en bibliotheken” (Bron: NOS)
Fijn dat zowel bibliotheken als boekhandels weer open zijn. Toch is het wellicht raadzaam na te denken over een nieuwe koers. Er gebeurt veel zowel online als op straat. Bieb en winkel samen misschien?