“Ik hoop op een nieuwe reveille van bladen, voor de liefhebbers. Net zoals we op een gegeven moment allemaal weer echte koffie gaan zijn gaan drinken en jonge mensen graag een LP opzetten.”, aldus Cécile Narinx. (Bron: NOS)
Dat je tegenwoordig netzo goed of beter op je smartphone kunt bladeren danwel scrollen is bekend. Nieuwe generaties hebben daar al helemaal geen probleem mee. Het scheelt een hoop papier! Liefhebbers zullen er altijd blijven. #oldschool #nostalgisch