Iedereen kan muziek maken

“Vanaf nu is die methode beschikbaar voor iedereen, met een kleurenmuziekboek en een online platform, vertelt orkestleider Lyan Verburg: “Muziek maken geeft zo ontzettend veel plezier. Dat is een geluk dat de Jostiband al 55 jaar ervaart, dat willen we delen met andere mensen.”” (Bron: NOS)

Leuk dat de Jostiband zo meer mensen probeert te stimuleren muziek te maken. Het systeem op zich is niet nieuw. De cursus wel. Goed initiatief @jostibandorkest !

Jostiband
Maak zelf muziek