“Vanmorgen is het eerste kuiken geboren in het nest van een koppel visarenden in de Biesbosch. De geboorte was live te zien via een webcam, een primeur.” (Bron: NOS)
Dat is natuurlijk prachtig! Dankzij de webcam alles kunnen zien zonder dat je de vogels stoort!