Kwestie van gewoonte

“Volgens Stolk is de oplossing simpel. “Net als huissleutels, een portemonnee, telefoon en inmiddels een mondkapje, zou een herbruikbare beker standaard in iemands tas moeten zitten. Zo kun je het goede voorbeeld geven en bij een coffee-to-go dat heerlijke kopje koffie of thee gewoon in je eigen beker laten schenken.”” (Bron: NOS)

Goed idee. Inmiddels zijn we ook gewend aan een eigen boodschappentas, dus dat moet lukken. Sommige bedrijven geven ook korting bij een eigen beker. Dat zou ter overbrugging vriendelijker zijn dan extra betalen.

Schone rivieren
Milieu Centraal
Hier krijg je korting
Coffee2go beker