De boodschap is overgekomen

“Verschillende onderwijsinstellingen in Noord-Holland zien dat studenten door corona eerder de keuze maken voor een opleiding binnen de cruciale beroepsgroepen. Vooral de lerarenopleiding is in trek, ziet de Vereniging Hogescholen. Ook verpleegkunde is populair. Een geluk bij een ongeluk, zeggen deskundigen.” (Bron: NH Nieuws)

Goed nieuws! Het is ook een logische ontwikkeling. Daar liggen nu – en straks ook nog wel – de banen. Ook in de techniek trouwens!

Hogeschool Inholland
Vereniging Hogescholen
Lerarenopleiding
Verpleegkunde
Techniek