Stop Doemdenken!

kijk wat er allemaal wel goed gaat!

Menu

Ga naar de inhoud
  • Home

Een dag of liever een week

“Het is vandaag Buitenspeeldag. Die wordt ieder jaar gehouden om ervoor te zorgen dat kinderen meer buiten gaan spelen.” (Bron: Jeugdjournaal)

Fijn! Een evenement dat oproept om dat elke dag te doen. In Groningen zetten ze al een stap in die richting. Daar is het ‘buitenspeelweek‘ om de achterstand tgv corona in te lopen.

Buitenspeeldag Jantje Beton
Buitenspeelweek

Dit bericht werd geplaatst in blog, tips op 9 juni 2021 door kbolle.

Berichtnavigatie

← Kwestie van gewoonte Met elkaar in gesprek gaan →

Recente berichten

  • Nuttige reactie
  • Handen ineen tegen netcongestie
  • Iets heel anders
  • Buiten spelen is gezond
  • Een klein gebaar
  • Alsof het gisteren was..
  • Hoe het begon
  • Niet moeilijker maken
  • Niet meer dan normaal
  • Een eerste begin

Archieven

Ondersteund door WordPress