“Veel Wijk aan ZeeĆ«rs zijn de verharde discussie over de overlast van de naastgelegen staalfabriek meer dan zat. Onder aanvoering van dorpsbewoner @JanvanderLand staat er nu ook een nieuwe ‘milde beweging’ op. “We zijn het zwart-wit denken zat. Het botst en past niet bij het dorp Wijk aan Zee.”” (Bron: NH Nieuws)
Goed initiatief @JanvanderLand Beide zijden hebben een punt. Het is de kunst daar uit te komen. #werkgelegenheid #schonelucht @FrisseWindNu