Niet linksom dan maar rechtsom

“De broccoli die we nu in de supermarkt kopen, heeft een dikke stronk. Bani: “Veel consumenten moeten daar niets van hebben en snijden dat deel eraf. Hartstikke zonde, want behalve dat die steel lekker is, zitten er ook heel veel vitamines in.”” (Bron: NOS )

Goed nieuws. Denk ik. Om te zorgen dat er minder wordt weggegooid proberen producenten klanten zoveel mogelijk ter wille te zijn. Het past in ieder geval goed in de hedendaagse onderhandelingscultuur 😉. En er zal minder verspild worden. Is de verwachting.

Fields of Innovation