Goed teken

“Het is sowieso een topweek voor de supermarktbranche. Het Centraal Bureau Levensmiddelen meldt dat de omzetverwachting voor de kerstweek 760 miljoen euro is. Dat is 10 miljoen meer dan vorig jaar.  “In deze tijd mag de supermarktbranche zijn handjes dichtknijpen”, zegt het CBL.” (Bron: RTL)

Goed nieuws! Als het goed gaat met de supermarkten, gaat het goed met de klanten. Nu vol goeie moed richting het nieuwe jaar!