Een nieuw jaar, een nieuw gezicht!

“Daar gaat ze dan. Eva Jinek presenteert de komende acht weken haar nieuwsshow op de felbegeerde late televisieavond. Als tijdelijke vervanger van Jeroen Pauw die op winterreces gaat. ‘Pauw’ van Vara-BNN heet tot begin maart ‘Jinek’. Zes dagen per week, onder de vlag van KRO-NCRV.” (Bron: Trouw)

Dat is goed nieuws. Eindelijk eens wat variatie! Wellicht is dit een gevolg van de noodzaak tot meer onderlinge samenwerking bij de omroepen? Een positieve ontwikkeling in ieder geval!

Jinek
Ze komt er wel!