“Nederland heeft het aantal zelfstandigen zonder personeel (zzp’ers) het afgelopen jaar met bijna vijftigduizend zien toenemen. Het aantal bedrijven – inclusief zzp’ers – groeide afgelopen jaar met 5 procent. Er gingen minder bedrijven failliet. Volgens de Kamer van Koophandel is dat een “voorteken van een herstellende economie”.” (Bron: NU.nl)
Goed nieuws! Allemaal mensen, die niet van plan zijn om bij de pakker neer te gaan zitten. Overweegt u de stap? Er is genoeg informatie op internet te vinden! Veel succes!!
Ik word ZZP-er
ZZP-Nederland