“Het grootste schip ter wereld, de Pieter Schelte, is donderdagmiddag aangekomen in de haven van Rotterdam. Daarbij zijn 440 verschillende Nederlandse bedrijven betrokken. Het door het Nederlands-Zwitserse offshorebedrijf Allseas ontworpen schip meerde kort na 14.00 uur af in het binnenmeer van de Tweede Maasvlakte. Rond het schip wordt een ‘dorp’ van pontons en hotelschepen gebouwd, omdat dan enkele duizenden mensen het schip gaan afwerken. De Pieter Schelte blijft de komende vier maanden in Rotterdam liggen.” (Bron: Nu.nl)
Goed nieuws! Werk voor velen.
Gelukkig gaat dit steeds door
en fantastisch dat Rotterdam dit mag doen!