Altijd (even) mooi

“Het sneeuwt op dit moment vooral in de zuidelijke helft van het land. Onder de lijn Leiden – Arnhem vormt zich een sneeuwdek.” (Bron: BN DeStem)

Mooi! Sneeuw roept altijd gemengde gevoelens op. De overlast lijkt te overheersen, maar toch is de eerste sneeuw altijd weer mooi. Het is goed om daar even bij stil te staan!