Consumenten maken het verschil

“Nederlanders zijn optimistisch en positief over het nieuwe jaar. Ze gaan 2015 in met veel minder zorgen over de economische crisis dan de afgelopen tijd. Dat blijkt uit een onderzoek van het SCP dat vandaag verschijnt.” (Bron: AD)

Goed nieuws! Consumenten kunnen de economie breken, maar ook maken met de mate van hun vertrouwen. Dat vertrouwen wordt natuurlijk wel ergens op gebaseerd, maar verder lijkt het toch vooral een gevoelen. Het is een goede start van een nieuw jaar!