Dop vast aan fles?

“Om plastic zwerfafval tegen te gaan, mogen fabrikanten in de EU vanaf komende zomer alleen flessen met vaste doppen maken. Sommige bedrijven experimenteren daar nu al mee, al blijft het wennen.” (Bron: Nu.nl)

Het zal allemaal wel wennen. Ik maak me meer zorgen over de statiegeldmachines, want die krijgen het steeds moeilijker en raken daardoor in storing. Soms is dat juist te verhelpen door de dop ervan af te halen… 🤫

Supporter van Schoon
Flessenautomaat Tomra