Eigen initiatief werkt het beste!

“We moeten in gesprek met consumenten om hun zorgen te bespreken en om beter uit te leggen welke keuzes dagelijks in de sector worden gemaakt”, legt FNLI-directeur Philip den Ouden uit. Die dialoog begon vandaag in Nieuwspoort, waar Unilever-topman Paul Polman het onderzoek ‘Spreek Smakelijk‘ overhandigde aan premier Rutte. “Dat de sector nu zelf tot op de bodem uitzoekt hoe het beter kan, is een teken van kracht en van ambitie”, zei Rutte. ” (Bron: NOS)

Goed nieuws! Een eigen initiatief werkt altijd beter. Het is immers in het belang van de voedselindustrie, om dat vertrouwen terug te winnen. Natuurlijk moet dat niet bij woorden blijven, maar dat zal vast wel uit de dialoog komen!

Spreek Smakelijk