“Carlijn Achtereekte (goud), Ireen Wüst (zilver) en Antoinette de Jong (brons) zorgden zaterdag voor het zesde complete Oranje-podium in de schaatsgeschiedenis van de Winterspelen. Het drietal domineerde de 3.000 meter.” (Bron: NOS)
Wat een prachtige prestatie. Ook mooi dat niet de gedoodverfde, maar een nieuwe ster goud wint. Zo werkt het immers in alle facetten van het leven. Emotie, blijdschap, teleurstelling, het hoort er allemaal bij, maar wel met z’n drieën op het podium! #kanjers
Winterspelen
De olympische gedachte