Er het beste van maken

“Op het Indonesische eiland Bali hebben ze ontzettend veel last van plastic afval. En wat moet je met al dat afval doen? Gary wist het wel! Hij maakte er een huisje van.”(Jeugdjournaal)

Opbeurend nieuws ter afwisseling van alle negatieve berichten hierover. Het moet ook zeker niet als aanmoediging gezien worden om door te gaan met het (slordig) gebruik van plastic. Eerder een stimulans om een positieve draai ye geven aan negatieve zaken en gebeurtenissen.

Gary Bencheghib
Dag van de aarde