“Om onder meer de uitstroom van goed personeel te verminderen heeft een aantal Haarlemse horecaondernemers nu de Haarlemsche Horeca Academie opgericht. Hierin werken ze samen met de gemeente, onderwijsinstellingen en het UWV. “We willen medewerkers carrièreperspectief geven. Daarom hebben we coöperatie opgericht waarmee we gezamenlijk personeel in dienst nemen.”” (Bron: Nieuwsuur)
Goed plan voor werkgevers en werknemers in de horeca. Zo kan een onvermijdelijke uitstroom in de toekomst wellicht voorkomen worden.