Hoop en goede intenties

““Als de Zuid-Koreaanse autoriteiten oprecht de relatie tussen Noord- en Zuid-Korea willen verbeteren door te gaan praten, dan kunnen we de vastgelopen gesprekken hervatten.”” (Bron: NRC)

Goed nieuws! Hoop en een positieve insteek is het enige wat werkt. Dat geldt ook voor alle veranderingen die er vandaag in ons land gaan komen. Als je er iets van wilt maken, lukt het ook! De wereld heeft een flink aantal klussen op haar bord. Een nieuw jaar, nieuwe kansen!