Lekkerste oliebol

“Sinds Nico tot beste oliebollenbakker van Nederland werd verkozen, is het volop drukte bij zijn kraam. “Vorig jaar liet ik de meiden achter de toonbank vragen: ‘Waar gaat deze oliebol heen?’ Dat was zo leuk, dat wil je niet weten! Ze gingen álle kanten op, van Groningen tot Limburg. Laatst had ik nog een grote bestelling van iemand uit Nijkerk, alleen omdat ik vorig jaar de beste van Nederland was. Die nieuwe klanten die het toen opleverde, zien we nu allemaal weer terug.”” (Bron: indebuurt)

Leuk bericht. Het hele verhaal straalt zijn enthousiasme en liefde voor z’n vak uit. Het helpt vast dat hij ook een opleiding patisserie volgt! Mooi familiebedrijf!

Oliebollenkraam Nico Sterrenberg