Per saldo iets meer

“Veel mensen hebben volgend jaar iets meer te besteden dan gedacht. Dat blijkt uit cijfers die minister Asscher naar de Tweede Kamer heeft gestuurd. De ontwikkeling van de koopkracht is volgens het kabinet iets beter dan met Prinsjesdag werd verwacht.” (Bron: NOS)

Goed nieuws! Het is altijd goed om het hele plaatje te bekijken. Per saldo gaat de koopkracht er dus op vooruit. De bereidheid om voor kerst uit te pakken is dit jaar ook groter dan vorig jaar, wat zou kunnen duiden op een groter consumentenvertrouwen.