“De jury roemt Honigmann als een toonaangevend documentairemaker die als geen ander de kunst verstaat om de veerkracht en weerbaarheid van het individu te portretteren. “Humor en plezier worden hierbij niet geschuwd en pijn en verdriet niet verloochend.” (Bron: NOS )
Mooi bericht! Die positieve en tegelijk realistische kijk is heel essentieel. In feite onmisbaar om het leven aan te kunnen, ook en vooral als het niet zo meezit.