Verkopersmarkt

“Een 96-jarige Haarlemse weigert haar huis te verkopen aan beleggers. Mevrouw Du Maine wil dat de flat aan de Karel Doormanlaan naar één of twee starters gaat, net zoals zij en haar man dat waren tijdens de wederopbouw.” (Bron: NH Nieuws)

Mooi bericht! In de huidige overspannen huizenmarkt kun je als verkoper je eisen stellen. En dat hoeft nu niet met een hogere prijs!

Te Koop
Einde in zicht?