“Ondanks de afwezigheid van subsidie of een geoliede marketingmachine was LUDWIG al snel succesvol; in het eerste seizoen in 2014 werd het collectief meteen bekroond met De Ovatie, de klassieke muziekprijs van de Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirecties.” (Bron: NOS)
Wat een prachtige groep mensen! De Grammy is een terechte erkenning voor dit ensemble met dat bijzondere dubbeltalent als dirigent. Overigens beschikken de orkestleden ook over meer talenten, goed zichtbaar en hoorbaar in deze opname!