“Mocht Malala het niet tot premier schoppen, dan wil ze zich hoe dan ook inzetten voor de ontwikkeling van Pakistan. “Het is mijn droom dat mijn land een ontwikkeld land wordt en dat ik elk kind onderwijs zie krijgen.”” (Bron: NOS)
Mooi bericht. Gezien het mijnenveld en het lot van haar voorbeeld, Bhutto, hoop ik dat ze zich meer achter de schermen kan inzetten, voor datgene, wat haar het meest bezig houdt. Persoonlijk denk ik dat ze dan ook effectiever is.