Een heel gezonde ontwikkeling

“KHN is niet de enige die de macht van Thuisbezorgd wil inperken. Inmiddels zijn er verschillende regionale initiatieven, vooral van horecaondernemers. Zo is sinds bijna twee weken het platform Bezorgland.nl actief, van de voormalige snackbarhouders Hendrik en Dirk de Gooijer uit Emmen.” (Bron: NOS)

Mooi nieuws! En een prima ontwikkeling! Dit werkt beter dan een monopolie. Vergelijk het met een politiek systeem. Altijd goed als er iets te kiezen valt. Soms wat rommelig misschien, maar het houdt mensen scherp en de prijs is voor de consument, of zo je wilt de kiezer – een stuk aantrekkelijker!

KHN
Bezorgland
Meer concurrentie is heel gezond

BewarenBewaren