Aardbeieneters

“Wat ook opvalt: de export van de Hollandse zomerkoninkjes – zoals de aardbei ook wel liefkozend wordt genoemd – is de afgelopen jaren nauwelijks gestegen. “Dat betekent dat wij die extra aardbeien vooral zelf opeten”, zegt Wilco van den Berg, marktspecialist van brancheorganisatie GroentenFruit Huis.” (Bron: NOS)

Wat grappig! De aardappels zijn vervangen door aardbeien kennelijk. De nieuwe productiewijzen hebben daar flink toe bijgedragen #kas #tunnel Geen #koudegrond aardbeien dus meer….

GroentenFruit Huis
Bybroersen