In de traditie van Prins Claus !

“Koningin Máxima is bezig aan een driedaags bezoek aan India. Ze bezoekt het land als vertegenwoordiger van VN-chef Ban Ki-moon om te praten over inclusieve financiering.  In India is nog veel terrein te winnen: 500 miljoen van de 1,2 miljard Indiërs hebben geen toegang tot het reguliere banksysteem. “(Bron: NOS)

Wat een goed en nuttig werk en wat een reclame voor Oranje! 😉
Erg mooi om te zien dat Maxima zo goed past in de traditie van Prins Claus. En tegelijk het watermanagement meeneemt van Willem-Alexander. Nederland staat er weer goed op, dankzij ons koningshuis!