“De baby die langs de snelweg werd geboren heeft een eigen snelwegbordje gekregen. Daarop staan de paal en afslag waar het meisje Bente geboren werd.” (Bron: Jeugdjournaal)
Leuk gebaar! Gelukkig is alles goed gegaan dankzij de hulp van politie en ambulance! Hebben zij ook eens iets leuks meegemaakt!