De chefkok vindt dan ook dat zij de ster verdiend heeft. “Ze heeft heel veel energie gestoken in mij en het restaurant. Ze deed bijvoorbeeld alle organisatorische dingen, terwijl ik alleen maar aan het koken was.” (Bron: Rijnmond
En terecht! Al gaan de Michelinsterren daar niet over.